22 Nisan 2009 Çarşamba

Türk Telekom müşterilerine verdiği sözü yerine getiremedi tam bir skandal


Sıkandalın böylesi olmaz işte aşağıdaki çarpıcı başlıkla müşterilerine vaatte bulundu.....
Türk Telekom müşterilerine verdiği değeri göstermek amacıyla, kablosuz ev telefonlarını, piyasa değerinin oldukça altına, hem de “24 ay” taksitle sunuyor. Turp Suyu
RAHATT kampanyası dâhilinde müşterilerimizin seçebilecekleri 3 telefon modeli ; 24 ay boyunca ödeme koşuluyla aylık 1 YTL(x24) karşılığında LG GT-7167s, 1.5YTL(x24) karşılığında Laxon TD16 , 2YTL(x24) bedel karşılığında Panosonic KX-TG7200 veya aynı bedelle olmak üzere muadili cihazlar sunulmaktadır.
RAHATT Kampanyası için başvurular TT Bayi ve TT Ofislerinden yapılabilmektedir.
Kampanya ile ilgili başvurular 7 Nisan 2009 tarihine kadar kabul edilecektir.
İşte bu vaadini birçok il'de yerine getiremiyen Türk Telekom müşterilerinden büyük tepki gördü benimde bu kampanyaya katılmak için kurban bayramı sonunda mesai başlangıcında yani 12 aralık 2008 tarihinde tt bayine yaptığım müracat "elimizde ürün yok ve türk telekom başvurmamıza rağmen bayilere cihaz yollıyamıyor ve net bir cevap vermiyorlar" cevabı verildi bana, üstelik tek madurda ben değilim aynı bayide sırada bekleyen 600 abone varmış şuanda sözde kampanya bitti oh ne alaa ve ben de diğerleri gibi telefonu alamadım ...alın size kampanyanın iç yüzü...Turp Suyu
şimdi soruyorum acaba benim bu strese girmeme değermiydi keşke bu saçma kampanya için enerji harcamak yerine gidip peşin para alıp geçseydim telefonu diyorum kaybedilen zaman ve enerjiyi düşününce değmezmiş bu yaşananlar...
VEEE K kendimce bir karar aldım bundan sonra telekoma güvenmiyorum bir daha hiçbir kampanyalarına katılmıyacağım isterlerse bedava versinler işte size skandalın iç yüzü işte jembey

0 yorum:

Yorum Gönder

:ÖNEMLİ NOT:
Yorumlama biçimini ANONİM olarak belirlerseniz oturum açmadanda yorum bırakabilirsiniz...

 

®©TURP SUYU turpsuyu.com Copyright © 2008 Black Brown Pop Template by Ipiet's Blogger Template